قوانین و مقررات و شرایط سرویس دهی :

قوانین سایت ادوبی کانکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویسهای ارائه شده بوده و از آنجا که این قوانین امکان تغییر دارند، adobeconnect.ir حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می داند و نسخه قوانین بروز شده و شرایط استفاده از خدمات خود را از طریق این صفحه در دسترس عموم قرار خواهد داد . بر اساس قوانین تجارت الکترونیک، خریدار با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت ادوبی کانکت یا پورتال مشتریان ، قوانین ما را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

سرویس ‌گیرنده یا مشترک موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی یا حقوقی و مشخصات و آدرس کامل و دقیق و با استفاده از ای پی ایران و تلفن همراه فعال ، ثبت نام نماید . همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی ادوبی کانکت مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می دارد. ادوبی کانکت بر اساس درخواست نهاد های امنیتی می تواند هویت تمام کاربران را احراز کند . کاربر می بایست از ای پی ایران در سیستم لاگین کرده و از یک تلفن همراه فعال استفاده نماید و در صورت درخواست اطلاعات هویتی اقدام به ارسال مدارک نماید . ادوبی کانکت صرفا مکلف به پاسخگویی به فرد حقیقی یا حقوقی و یا نماینده یا رابط فنی معرفی شده در هنگام ثبت نام می باشد . سازمان ها و شرکت ها مکلف به معرفی رابط فنی برای پیگیری امور و اخذ دسترسی ها می باشند . قابل ذکر است که مالکیت سرویس در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی است که در زمان ثبت نام اطلاعات خود را احراز کرده است . برای جلوگیری از بروز اشکال در مالکیت سرویس هر شخص حقیقی و حقوقی موظف است در صورت تمایل اقدام به معرفی رابط فنی ، رابط مالی و رابط مدیریتی کند .

اجاره گیرنده موظف است پس از ضبط کلاس های مجازی نسبت به دانلود رکوردها و تهیه نسخه پشتیبان برای خود اقدام نماید لذا درصورت بروز مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و ... ادوبی کانکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات مشتری نخواهد داشت.

امکان اتصال به سرور از طریق ریموت دسکتاپ ، کنسول، ILO، در هیچ کدام از سرویس ها برای خریدار وجود ندارد.

امکان در اختیار قرار دادن SSD در صورت وجود مشکل سخت افزاری به مشتری جهت انجام بازیابی دیتا وجود ندارد.

امکان ارائه و انتقال داده های مشتری به سروری خارج از سرورهای در تملک مجموعه ادوبی کانکت وجود ندارد.

در تمامی سرویس ها، امکان فعال بودن حداکثر سه وب کم همزمان در هر لینک وجود دارد و در شرایطی که خریدار این مورد را رعایت ننماید و باعث اختلال در سرویس شود، ادوبی کانکت حق دارد سرویس را بدون اطلاع به مشتری مسدود نماید. همچنین در این شرایط، خریدار حق هرگونه درخواست بازگشت وجه را از خود صلب می نماید.

در صورت وجود اتک و یا حملات سایبری بر روی سرویس، ادوبی کانکت حق دارد به منظور بررسی و جلوگیری از تخریب اطلاعات مشتریان، سرویس را از دسترس خارج نماید.

مسولیت تمامی اتفاقات در حین برگزاری وبینارها و کلاس ها به عهده خریدار می باشد. همچنین ارايه ای اپی آدرس و اطلاعات شرکت کنندگان در وبینار و کلاس ها، فقط منوط به درخواست از سمت پلیس فتا امکان پذیر می باشد .

به منظور برگزاری بهینه تر جلسات و جلوگیری از بروز اختلال قویا پیشنهاد میگردد، از آپلود کردن فایل های صوتی ، تصویری و متنی با حجم بالا در محیط کلاس خودداری نمایید . در صورت نیاز به اشتراک گذاشتن محتوای با حجم بالا، بهتر است فایل های مورد نظر خود را به فایل های با حجم پایین تر تبدیل نموده و یا هر فایل را به چند قسمت تبدیل نموده و استفاده نمایید .

در سرویس های روزانه و اشتراکی، حجم فایل قابل ارسال در قسمت Share Pod تا حداکثر 200 مگابایت و در قسمت File Share Pod تا حداکثر 100 مگابایت محدود شده است .

نرم افزار های مورد نیاز جهت استفاده از سرویس ادوبی کانکت.