شرایط استفاده

قانون و مقررات
     
   

شرایط، قوانین و مقررات خرید :


• سرویس ‌گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی)، مشخصات کامل و دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می دارد.

• سرویس ‌گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در وب کنفرانس و IP های تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.

• در صورت صدور فاکتور رسمی 9% مالیات بر ارزش افزوده، مطابق قوانین اداره کل سازمان امور مالیاتی کشور به تعرفه ها اضافه می گردد.

• حداقل مدت زمان اجاره ی سرویسهای بسته نقره ای و طلائی (سرورهای اختصاصی) به ترتیب سه و دو ماه می باشد.(دوره پرداخت)

• نصب و راه اندازی سرور ، سامانه وب کنفرانس و... در طول دوره، یکبار رایگان است.

• ارائه آموزشهای لازم ، نگهداری و پشتیبانی سامانه، از راه دور (Remote) صورت خواهد گرفت.

• تعداد برگزاری دوره ها، جلسات و ساعات برگزاری کلاسهای مجازی به صورت نامحدود است.

• ثبت کاربران در سامانه (سرور اختصاصی) نامحدود است و فقط تعداد کاربران همزمان آنلاین آن مطابق بسته دریافتی محاسبه می گردد.

• از زمان واریز وجه به مدت 1 الی 5 روزکاری زمان جهت نصب سرور اختصاصی، راه اندازی سامانه و تحویل آن نیاز است.

• اجاره به شرط تملیک: با استفاده از این شرایط مشترک در طی شانزده ماه هزینه سرور ، پهنای باند و نرم افزار را پرداخت کرده و پس از اتمام می تواند تنها با پرداخت هزینه میزبانی (اجاره سرور، ترافیک و پهنای باند) سرویس خود را تمدید کند و یا پس از پایان دوره ، درخواستی مبنی بر نصب و راه اندازی سامانه (عیناٌ مطابق سرویس دریافتی) بر روی یک دستگاه سرور اختصاصی داخلی با مالکیت خود ارائه نماید.

• در بسته های پایه و کلیه پلان های اجاره روزانه تنها 1 لینک وب کنفرانس و در بسته برنزی بنا به درخواست 2 لینک اختصاصی وب کنفرانس (کلاس مجازی) در اختیار متقاضی قرار می گیرد و تنها در پلانهای نقره ای ، طلایی و ویژه دسترسی کامل به مدیریت سامانه (جهت تعریف کاربران نامحدود و امکان ایجاد لینک های متعدد کلاس مجازی آنلاین ، ایجاد محتوا و ...) در اختیار سرویس گیرنده قرار می گیرد.

• سرویس ‌گیرنده متعهد می‌گردد که از سرویس‌های مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرم‌افزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آن‌ها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپی‌رایت بین‌المللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی WTO را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط سرویس‌ گیرنده، سرویس دهنده قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان سرویس دهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد.

• سرویس گیرنده موظف است پس از ضبط کلاس های مجازی نسبت به دانلود رکوردها و تهیه نسخه پشتیبان برای خود اقدام نماید لذا درصورت بروز مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و ... سرویس دهنده هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ آنها نخواهد داشت.

• سرویس گیرنده در انتخاب سرویس می بایست متناسب با نیاز خود اقدام نماید، البته امکان ارتقاء سرویس با پرداخت مابه التفاوت تعرفه ها وجود دارد.

• سرویس ‌گیرنده متعهد می‌شود در استفاده از سرویس‌های ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. بدیهی است کلیه مسئولیت‌های ناشی از استفاده‌های غیرمجاز برعهده سرویس‌گیرنده خواهد بود.

• بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد مگر در مواردی که اختلالات جدی در ارائه سرویس پیش آمده باشد.

• میزان پایداری (uptime) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده در ماه، 99% می باشد هر چند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به 100% در ماه می باشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برابر زمان down time ، به دوره ماهیانه سرویس افزوده می گردد.

• مشخصات لازم شبکه و پورتهای باز مورد نیاز برای ورود و شرکت در وب کنفرانس ادوبی کانکت عبارتند از : 80 ، 1935 و 443 (Port) و داشتن حداقل سرعت اینترنت 256 کیلوبیت بر ثانیه بصورت متقارن برای ارسال و دریافت اطلاعات (send+receive) الزامی است.

• بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری، سرویس گیرنده می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.

• پشتیبانی شامل: برنامه ریزی برای راه اندازی اولیه سامانه در کمترین زمان ممکن و در کنار آن ارائه پیشنهادات در خصوص خرید کنفرانسکم و بسته مورد نیاز و کاهش هزینه ها تا جاییکه بر کارائی و کیفیت برگزاری جلسات آنلاین تاثیر منفی نداشته باشد و پیشگیری از بروز هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری، دریافت و بروز‌رسانی جدیدترین سرویس‌پک‌ها (update) و ارتقاء به آخرین نسخه های وب کنفرانس (upgrade) مطابق با سرورهای شرکت ادوبی ، تضمین 99% در برقراری اتصال همیشگی سرورهای شرکت شایستگان با وجود سرعت بالا و کیفیت پایدار با داشتن امکانات فنی پیشرفته در زیرساختهای درجه یک کشور (Datacenter) ، ارائه سرورهای اختصاصی جایگزین در صورت نیاز، حفظ امنیت کامل در تبادل اطلاعات و دسترسی راحت به متخصصان و پاسخگوئی مطمئن کارشناسان از طریق پیامک، تلفن و ایمیل جهت آموزش، رفع اشکالات احتمالی، راهنمایی جهت ایجاد کاربران جدید و ساخت کلاس های مجازی، مشاوره و ...

• سرویس ها در سه حالت روزانه، ماهیانه و سالیانه قابل ارائه می باشند. ارائه خدمات پس از دریافت کامل هزینه دوره انجام می پذیرد و تمدید هر دوره اعم از ماهیانه و سالیانه تنها پس از پرداخت هزینه سرویس پیش از سررسید دوره بعدی میسر خواهد بود. با سر رسید موعد پرداخت، دسترسی سرویس گیرنده به سرویس مسدود شده و خدمات دهی متوقف می گردد و عدم پرداخت، تا یک روز پس از سررسید در سرورهای اختصاصی و تا 5 روز در سرور های مشترک؛ به معنای عدم تمایل به تمدید سرویس تلقی شده و اقدامات جهت حذف سرویس مذکور انجام می پذیرد. بدیهی است پس از حذف سرویس امکان بازگرداندن اطلاعات میسر نبوده و سرویس دهنده در این رابطه دارای مسئولیت نخواهد بود. چنانچه سرویس گیرنده پس از چند روز مسدود ماندن سرویس نسبت به پرداخت فاکتور دوره اقدام نماید، مدت استفاده مطابق دوره های قبلی محاسبه گردیده و تعداد روزی که سرویس گیرنده بدلیل عدم پرداخت امکان دسترسی به سرویس را نداشته است به مدت دوره اضافه نخواهد گردید.

• پینگ تایم شبکه ایران از نقاط مختلف کشور در حدود 10 الی 100 میلی ثانیه می باشد و پینگ تایم شبکه از سرویس های مستقر در خارج از ایران در حدود 90 الی 350 میلی ثانیه می باشد که با توجه ظرفیت های زیرساختی شبکه داخل کشور ممکن است پینگ تایم در مواقعی به بیش از این مقادیر افزایش یابد. در این صورت سرویس دهنده نسبت به بررسی مسئله با توجه به مستندات ارائه شد از سوی سرویس گیرنده اقدام می نماید. لازم به توضیح است که رفع مشکلات موجود در شبکه ISP های مختلف خارج از اختیارات سرویس دهنده بوده و سرویس گیرنده می بایست شخصا به پیگیری و رفع آنها اقدام نماید.

 
     
Color :
Layout : Pattern