شرایط استفاده

قانون و مقررات
     
   

شرایط، قوانین و مقررات خرید :


در استفاده از خدماتی که شرکت شایستگان ( که از این پس در اینجا "شرکت" نامیده می‌شود) شرایط و ضوابطی که در اینجا ذکر خواهد شد، حکم فرما خواهد بود. از شما از این پس در اینجا با نام "مشتری" یاد خواهد شد و از شرایط و ضوابط استفاده تحت عنوان "سند" یاد خواهد شد. این سند به علاوه فرم‌های سفارش(که در ادامه تعریف خواهد شد) و هر موافقت نامه یا قرارداد خدمات شرکت (که در ادامه تعریف خواهد شد) که بین شرکت و مشتری وجود دارد، بیانگر تفاهم و درک متقابل بین شرکت و مشتری است. مگر مواقعی که به طور کتبی و صریح خلاف آنچه در این سند آمده توافق گردد، این سند بر هر قرارداد دیگری(چه کتبی، چه شفاهی و غیره) ارجح خواهد بود.

شرکت حق به روز رسانی این سند را (که بدون هیچ محدودیتی شامل تغییر یا حذف "خدمات شرکت" که تعریف آن در ادامه آمده است) در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت رسمی شرکت به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از آخرین نسخه به روز شده این سند مطلع باشد.

آخرین نسخه به روز شده از این سند با کلیک روی پیوند "شرایط، قوانین و مقررات خرید" که در انتهای صفحات وب سایت شرکت، قابل مشاهده و دریافت است.

• سرویس ‌گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی)، مشخصات کامل و دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید (کد ملی یا شناسه ملی) و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می دارد.

• سرویس ‌گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در وب کنفرانس و IP های تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.

• جهت صدور فاکتور رسمی 9% مالیات بر ارزش افزوده، مطابق قوانین اداره کل سازمان امور مالیاتی کشور به تعرفه ها اضافه می گردد.

• نصب و راه اندازی سرویس سامانه وب کنفرانس بروی سرور(های) مشتریان در طول دوره، یکبار رایگان است.

• ارائه آموزشهای لازم ، نگهداری و پشتیبانی سامانه، از راه دور (Remote) صورت خواهد گرفت.

• تعداد برگزاری دوره ها، جلسات و ساعات برگزاری کلاسهای مجازی به صورت نامحدود است.

• ثبت کاربران در سامانه (سرویس اختصاصی) نامحدود است و فقط تعداد کاربران همزمان آنلاین آن مطابق بسته دریافتی محاسبه می گردد.

• از تاریخ واریز وجه به مدت حداکثر 3 الی 5 روزکاری زمان جهت نصب سرویس اختصاصی، راه اندازی سامانه، تست و تحویل آن با توجه به وضعیت موجودی دیتاسنتر نیاز است.

• در بسته های اقتصادی، پایه و کلیه بسته های اجاره روزانه تنها 1 لینک وب کنفرانس و در بسته های برنزی بنا به درخواست 2 لینک اختصاصی وب کنفرانس (کلاس مجازی) با ظرفیت نصف کاربران در اختیار متقاضی قرار می گیرد و تنها در بسته های برنزی پلاس، نقره ای، طلایی و ویژه دسترسی کامل به مدیریت سامانه (جهت تعریف کاربران نامحدود و امکان ایجاد لینک های متعدد کلاس مجازی آنلاین ، ایجاد محتوا ، تعریف زیردامنه، API و ...) در اختیار سرویس گیرنده قرار می گیرد و در بسته های اشتراکی تا دوبرابر تعداد کاربران بسته خریداری شده امکان تعریف وجود دارد و می بایست فایل اکسل، مطابق فرمت نمونه تکمیل و برای پشتیبان ارسال گردد.

• سرویس ‌گیرنده متعهد می‌گردد که از سرویس‌های مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرم‌افزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آن‌ها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپی‌رایت بین‌المللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی WTO را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط سرویس‌ گیرنده، سرویس دهنده قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان سرویس دهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد.

• سرویس گیرنده موظف است پس از ضبط کلاس های مجازی نسبت به دانلود رکوردها و تهیه نسخه پشتیبان برای خود اقدام نماید لذا درصورت بروز مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و ... سرویس دهنده هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ آنها نخواهد داشت.

• سرویس گیرنده در انتخاب سرویس می بایست متناسب با نیاز خود اقدام نماید، البته امکان ارتقاء سرویس با پرداخت مابه التفاوت تعرفه ها وجود دارد.

• سرویس ‌گیرنده متعهد می‌شود در استفاده از سرویس‌های ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. بدیهی است کلیه مسئولیت‌های ناشی از استفاده‌های غیرمجاز برعهده سرویس‌گیرنده خواهد بود.

• بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد مگر در مواردی که اختلالات جدی در ارائه سرویس پیش آمده باشد.

• میزان پایداری (uptime) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرویس های ارائه شده در ماه، 98% می باشد هر چند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به 100% در ماه می باشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برابر زمان down time ، به دوره ماهیانه سرویس افزوده می گردد.

• مشخصات لازم شبکه و پورتهای باز مورد نیاز برای ورود و شرکت در وب کنفرانس ادوبی کانکت عبارتند از : 80، 1935 و 443 (Port) و داشتن حداقل سرعت اینترنت 512 کیلوبیت بر ثانیه بصورت متقارن برای ارسال و دریافت اطلاعات ( send + receive ) الزامی است.

• تعرفه های موجود برای استفاده استاندارد و معقول از کلاس های مجازی تعریف شده است یعنی در هر اتاق (Room) تنها در لحظه یک و یا دو تصویر وبکم فعال باشد چرا که برای ارسال تصاویر بیشتر به پهنای باند بالاتر و همچنین کانفیگ سخت افزاری قویتری نیاز است که موجب کند شدن و کرش کردن سرویس نگردد. لذا در صورت نیاز به ظرفیت بیشتر جهت برگزاری ویدئو وب کنفرانس می توان در خواست خرید را به بخش فروش تیکت زده و استعلام قیمت گرفته تا تعرفه آن اعلام شده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

• جهت تایپ حرف "ی" در قسمت گفتگوی متنی می بایست در ویندوز از ترکیب کلیدهای shift+X استفاده نمود و یا کیبورد تصحیح شده را همه کاربران نصب نمایند تا حرف "ی" عربی جایگزین آن شود، همچنین به اطلاع میرساند در اپلیکیشن های اندروید و IOS امکان نمایش حروف فارسی وجود ندارد و جهت نمایش پاورپوینت فارسی نیز می بایست آنها را به PDF تبدیل و سپس آپلود نمایند.

• ورود شرکت کنندگان(Participants) بدون نیاز به نصب هیچگونه برنامه جانبی از طریق کامپیوتر و مرورگر HTML5 در نسخه 10.6.1 جهت دریافت اطلاعات امکان پذیر است (در صورت فعال بودن Enable HTML client for participants) و تنها میزبان ها(Host) می بایست جهت ارسال صدا و تصویر و به اشتراک گذاری دسکتاپ برنامه Add-in را نصب نمایند، همچنین برای ورود با موبایل و تبلت باید از طریق اپلیکیشن مربوطه وارد شده و از هدست استفاده نمایند.

• تنها در سفارش سرویس های اختصاصی (Dedicated) موارد زیر فعال می باشد :
1- آدرس معتبر با IP Valid انحصاری ارائه می شود و امکان تعریف زیر دامنه اختصاصی (Subdomain) و تنظیم گواهینامه SSL ارسالی از طرف مشتری وجود دارد.
2- دسترسی کامل به بخش مدیریت (Administrator) جهت ایجاد حساب کاربری نامحدود (ثبت نام گروهی)، تعریف کلاسهای مجازی نامحدود و ... وجود دارد.
3- امکان نمایش لوگو و آرم دلخواه در هنگام ورود به وبینار ها و طراحی قالب سفارشی (Customization) توسط مشتری وجود دارد.
4- امکان گزارشگیری (Manager Reports) ، ساخت محتوا و ... وجود دارد.
5- امکان اتصال به LMSها از قبیل اسکریپت مودل و دسترسی به API بصورت کامل وجود دارد.

• به اطلاع میرساند جهت حفظ لایسنس، امنیت داده ها و اطلاعات در هیچکدام از سرویسهای اشتراکی و اختصاصی دسترسی از راه دور (Remote) به سرور داده نمی شود.

• بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری، سرویس گیرنده می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.

• پشتیبانی شامل: برنامه ریزی برای راه اندازی اولیه سامانه در کمترین زمان ممکن و در کنار آن ارائه پیشنهادات در خصوص خرید کنفرانسکم و بسته مورد نیاز و کاهش هزینه ها تا جاییکه بر کارائی و کیفیت برگزاری جلسات آنلاین تاثیر منفی نداشته باشد و پیشگیری از بروز هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری، دریافت و بروز‌رسانی جدیدترین سرویس‌پک‌ها (update) و ارتقاء به آخرین نسخه های وب کنفرانس (upgrade) مطابق با سرویسهای شرکت ادوبی ، تضمین 99% در برقراری اتصال همیشگی سرویسهای شرکت شایستگان با وجود سرعت بالا و کیفیت پایدار با داشتن امکانات فنی پیشرفته در زیرساختهای درجه یک کشور (Datacenter) ، ارائه سرویسهای اختصاصی جایگزین در صورت نیاز، حفظ امنیت کامل در تبادل اطلاعات و دسترسی راحت به متخصصان و پاسخگوئی مطمئن کارشناسان از طریق پیامک، تلفن و ایمیل جهت آموزش، رفع اشکالات احتمالی، راهنمایی جهت ایجاد کاربران جدید و ساخت کلاس های مجازی، مشاوره و ...

• سرویس ها در حالت اجاره قابل ارائه می باشند. ارائه خدمات پس از دریافت کامل هزینه دوره انجام می پذیرد و تمدید هر دوره تنها پس از پرداخت هزینه سرویس پیش از سررسید دوره بعدی میسر خواهد بود. با سر رسید موعد پرداخت، دسترسی سرویس گیرنده به سرویس مسدود شده و خدمات دهی متوقف می گردد و عدم پرداخت، تا یک روز پس از سررسید در سرویسهای اختصاصی و تا دو روز در سرویس های مشترک؛ به معنای عدم تمایل به تمدید سرویس تلقی شده و اقدامات جهت حذف سرویس مذکور انجام می پذیرد. بدیهی است پس از حذف سرویس امکان بازگرداندن اطلاعات میسر نبوده و سرویس دهنده در این رابطه دارای مسئولیت نخواهد بود. چنانچه سرویس گیرنده پس از چند روز مسدود ماندن سرویس نسبت به پرداخت فاکتور دوره اقدام نماید، مدت استفاده مطابق دوره های قبلی محاسبه گردیده و تعداد روزی که سرویس گیرنده بدلیل عدم پرداخت امکان دسترسی به سرویس را نداشته است به مدت دوره اضافه نخواهد گردید.

• پینگ تایم شبکه ایران از نقاط مختلف کشور در حدود 10 الی 100 میلی ثانیه می باشد و پینگ تایم شبکه از سرویس های مستقر در خارج از ایران در حدود 90 الی 350 میلی ثانیه می باشد که با توجه ظرفیت های زیرساختی شبکه داخل کشور ممکن است پینگ تایم در مواقعی به بیش از این مقادیر افزایش یابد. در این صورت سرویس دهنده نسبت به بررسی مسئله با توجه به مستندات ارائه شد از سوی سرویس گیرنده اقدام می نماید. لازم به توضیح است که رفع مشکلات موجود در شبکه ISP های مختلف خارج از اختیارات سرویس دهنده بوده و سرویس گیرنده می بایست شخصا به پیگیری و رفع آنها اقدام نماید.

• آدرس IP ها: شرکت مالکیت و کنترل همه آدرس IP‌هایی که به مشتری تخصیص می‌دهد را، در اختیار دارد، شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا هر زمان به صلاحدید شرکت منفرداً، آدرس IP ها را حذف کند یا تغییر دهد. لذا در صورت تعویض شماره IP با اطلاع طرف دوم "مشتری" (به دلایل فنی، اتمام اشتراک و موارد خارج از حوزه اختیارات طرف اول "شرکت")، طرف دوم "مشتری"حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می کند.

• در صورتیکه سرویس طرف دوم "مشتری" به هر نحو سبب اختلال در تجهیزات سرويس وب کنفرانس شود، طرف اول "شرکت" می تواند سرویس ایشان را تا زمان حل مشكل قطع نماید.

• غرامت: همچنین مشتری موافق است که شرکت و هر شخص ثالث وابسته به آن(شامل نمایندگان فروش)، کارمندان و نمایندگان و مدیران و زیرمجموعه ها شرکت، شرکتهای تابعه و فروشندگان شرکت، در مقابل هرگونه ادعای ضرر و زیان، دعوی حقوقی، پرداخت غرامت، پیگرد قانونی از طرف مشتری در رابطه با استفاده از خدمات شرکت مصون هستند.

• حریم شخصی مشتری: شرکت همه اطلاعات و داده‌های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری درک می‌کند، می‌پذیرد و موافق است که موارد اضطراری،حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر، یا هر قانون مشمول دیگر، شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد. مشتری همچنین می‌پذیرد که شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را به شرکت مادر خود برای استفاده داخلی شامل استفاده در ارتباط با خدمات شرکت، بهبود خدمات، توسعه خدمات، پیشنهاد‌های خاص به مشتری و کمیسیون ارجاع، انتقال دهد. مشتری درک می‌کند، می‌پذیرد و موافق است که اطلاعات تماس اداری مشتری که در ارتباط با ثبت سفارش مشتری است، اطلاعات آشکار محسوب می‌شود و شرکت هیچ الزامی برای عدم عرضه این اطلاعات، به سایر اشخاص ثالث ندارد.

• فورس ماژور: مشتری درک می‌کند و می‌پذیرد و موافق است که شرکت در مورد تأخیر در اجرای مفاد این سند، فرم‌های سفارش و سایر قراردادهای خدمات شرکت، که باعث آن وقایعی خارج از کنترل شرکت، شامل بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاش عمومی، آشوب، مصائب ملی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، آلودگی آب، انفجار، قحطی، نزاع کارگری، مشکل حمل و نقل عمومی، تصادف، ممنوعیت یا محدودیت حکومتی( که مجموعا به آن "فورس ماژور" اطلاق می‌کنیم.)، باشد، مسوولیتی ندارد. شرکت برای کاهش و سبک کردن تاثیرات فورس ماژور، تلاش معقولی خواهد کرد. با وجود هر چیزی که در این باره در جاهای دیگر ذکر شده، نبود منابع مالی به عنوان رخداد فورس ماژور، تلقی نخواهد شد و همچنین هیچ رخداد فورس ماژوری، الزام برای پرداختهایی که سررسید آنها رسیده است را، معلق نخواهد کرد.

مشتری اقرار و تضمین می‌کند که این سند را به طور کامل خوانده است و وقت کافی برای اطلاع از جوانب قانونی آن داشته است یا اینکه از این کار چشم پوشی کرده است و بنابراین شرایط و ضوابط مندرج در این سند را بدون هیچ گونه ابهامی درک کرده و با آنها موافق است.

 
     

Meeting Add-ins for Adobe Connect Downloads and Updates 2019 - 2020


Color :
Layout : Pattern